ubezpieczenia oferty pracy

Asystentka w biurze ubezpieczeniowym / doradca ubezpieczeniowy.

Poszukujemy osoby do pracy w biurze ubezpieczeniowym na Ursynowie w Warszawie:

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe / ewentualnie osoba studiująca zaocznie
  • Znajomość i biegła obsługa aplikacji biurowych
  • Komunikatywność i miła aparycja
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub dziale handlowym
  • Mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
  • Prawo jazdy kat.B aktywne

 

Odpowiedzialność:

  • Kontrola przepływu dokumentów
  • Wykonywanie i odbieranie telefonów od kontrahentów
  • Bieżące zarządzanie kalendarzem spotkań i koordynacja spraw związanych z obsługą klientów

Oferujemy przyjemną atmosferę pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie dla ambitnych osób.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny + foto) wraz z informacją na temat oczekiwań finansowych i zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.